انواع درب چرمی

انواع درب چرمی :

انواع درب چرمی – درب ها عامل مهمی در انتقال صدا از محیطی به محیط دیگر هستند. علاوه بر این بر ظاهر یک مکان تاثیر مثبت و یا منفی می­گذارند. با ما همراه باشید تا تاثیر و اهمیت لمسه کاری بر روی انواع درب­ها را بررسی کنیم.

درب های لمسه آپارتمان

افراد یک خانواده، انتظار وجود آرامش را در خانه خود دارند. دوست ندارند هیچ چیزی آرامش خانه­شان را صلب کند. یکی از عوامل برهم زدن این آرامش، صداهای مزاحم است. نصب درب های لمسه در ورودی خانه از راه­های تاثیرگذار در کم کردن این صداهای مزاحم است. علاوه بر خود درب، شکاف­های درب نیز مجرای خوبی برای ورودی و خروجی صدا هستند.

لمسه کوبی درب­های چوبی و قدیمی خانه. علاوه بر کاهش صدای عبوری از منافذ درب، باعث زیبایی محیط زندگی نیز می­گردد. لمسه کوبی درب از طرح­های معماری فرانسوی تاثیر گرفته شده است. در طرح­های مختلف و زیبای ِ لوزی، مربع، خطوط هندسی و یا طرح پیشنهادی مشتری در رنگ­های مختلف روکش شده و نصب می­گردد.

انواع درب چرمی

درب های مدیریتی

اتاق مدیریت یک شرکت، (حتی اگر شرکتی بسیار کوچک باشد) مهم­ترین اتاق و بخش آن مجموعه به­حساب می­آید. با توجه به صلاحدید و سیاست مدیریتی، بهتر است که هیچ صدایی به اتاق وارد نشود. مهمتر آنکه هیچ صدایی از آن خارج نشود. همچنین برای مدیران بسیار مهم است که در اتاق خود با تمرکز و آرامش بیشتری کار کنند. آکوستیک درب اتاق مدیریت با لمسه کوبی، علاوه بر اینکه باعث کاهش انتقال صدا و حرارت می­شود. روشی است که برای تزئین درب نیز به حساب می­آید. جهت این کار به طور معمول از عایق اسفنجی، با ضخامت ۲ سانتیمتر و دانسیته بین ۱۲ تا ۲۰ استفاده می­شود. در صورت کیفیت بالای لمسه کوبی می توان سال­ها بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کرد. همانطور که پیش از این عنوان شد، این طرح­ها کاملا قابل شستشو و مقاوم می­باشند.

درب های کنفرانسی

اغلب شرکت­های بزرگ و کوچک دارای سالن کنفرانس هستند. این بخش باید به گونه­ای طراحی شود که برای همه موارد از جلسات هیئت مدیره گرفته. تا برگزاری مهمانی­ها کاربرد داشته و عین حال از جذابیت بالایی برخوردار باشد. طراحی درب سالن کنفرانس نیز جز مهمی از طراحی آن محسوب می­شود. انواع درب چرمی

انواع درب چرمی

درب های چرمی چگونه درست می شود؟

درب اتاق کنفرانس اولین چیزی است که روی ذهنیت حاضران در آن جلسه تاثیر می­گذارد. ایده­های بسیاری برای زیباسازی و جذابیت هر چه بیشتر درب کنفرانس موسسات و سازمان­ها وجود دارد. لمسه کاری این درب­ها یکی از بهترین گزینه­ها از همه نظر و خدمتی الهام بخش برای هر مجموعه است. طرح­های زیادی می­توان برای لمسه کاری بر روی درب های کنفرانسی در نظر گرفت. حتی لمسه دوزی طرح لوگوی شرکت که می­تواند همگان را به شدت تحت تاثیر قرار دهد! لمسه کاری­های موجود در درب های کنفرانسی، علاوه بر حالت زیبا و شیکی که به فضا می­دهد. میتواند عایق خوبی برای کنترل ورود و خروج صدا باشد.

وبلاگ‌های ما

darb-charmi.blogfa.com

divarkob-charmi.blogfa.com

divarkob-darb-harmi.com

charmi-darb.blogfa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *