درب چرمی – آکوستیک – لمسه کاری – دیوار چرمی

درب چرمی چیست؟ (درب آکوستیک)

برای واحدهای آپارتمانی، دفاتر کاری مدرن و غیــره می باشـد. چرم با استفاده از کوک های تزئینی دوخته شده که ممکن است. از رنگ و بافت متفاوت باشد. مراقبت از آن آسان و در مقابل سایش مقاوم است و می توانید آن را با مبلمان خود ست شود.درب چرمی – آکوستیک – لمسه کاری – دیوار چرمی.

درب های چرمی نسبت به درهای ضد سرقت از لحاظ کاهش صدا و جذب صدا از کیفیت بالاتری برخوردارند.

در برخی از درب ها از عایق پشم سنگ جهت مقاوت بالاتر در برابر حرارت و صدا استفاده می شود.

برای کاهش هزینه میتوانید بجای خرید درب چرمی، درب چوبی خود را به درب چرمی تبدیل کنید.

ضریب جذب صدا با عددی بین صفر و یک مشخص شده. اگر سطح هیچ صدایی را جذب نکند. ضریب جذب صفر خواهد بود و اگر هم 100% صدا جذب شود ضریب آن برابر یک خواهد شد.

انواع درب:

درب ها عامل مهمی در انتقال صدا از محیطی به محیط دیگر هستند. علاوه بر این بر ظاهر یک مکان تاثیر مثبت و یا منفی می­گذارند. با ما همراه باشید تا تاثیر و اهمیت لمسه کاری بر روی انواع درب­ها را بررسی کنیم.

درب های لمسه آپارتمان

افراد یک خانواده، انتظار وجود آرامش را در خانه خود دارند. دوست ندارند هیچ چیزی آرامش خانه­شان را صلب کند. یکی از عوامل برهم زدن این آرامش، صداهای مزاحم است. نصب درب های لمسه در ورودی خانه از راه­های تاثیرگذار در کم کردن این صداهای مزاحم است. علاوه بر خود درب، شکاف­های درب نیز مجرای خوبی برای ورودی و خروجی صدا هستند.

لمسه کوبی درب­های چوبی و قدیمی خانه. علاوه بر کاهش صدای عبوری از منافذ درب، باعث زیبایی محیط زندگی نیز می­گردد. لمسه کوبی درب از طرح­های معماری فرانسوی تاثیر گرفته شده است. در طرح­های مختلف و زیبای ِ لوزی، مربع، خطوط هندسی و یا طرح پیشنهادی مشتری در رنگ­های مختلف روکش شده و نصب می­گردد.

درب های مدیریتی

اتاق مدیریت یک شرکت، (حتی اگر شرکتی بسیار کوچک باشد) مهم­ترین اتاق و بخش آن مجموعه به­حساب می­آید. با توجه به صلاحدید و سیاست مدیریتی، بهتر است که هیچ صدایی به اتاق وارد نشود. مهمتر آنکه هیچ صدایی از آن خارج نشود. همچنین برای مدیران بسیار مهم است که در اتاق خود با تمرکز و آرامش بیشتری کار کنند. آکوستیک درب اتاق مدیریت با لمسه کوبی، علاوه بر اینکه باعث کاهش انتقال صدا و حرارت می­شود. روشی است که برای تزئین درب نیز به حساب می­آید. جهت این کار به طور معمول از عایق اسفنجی، با ضخامت ۲ سانتیمتر و دانسیته بین ۱۲ تا ۲۰ استفاده می­شود. در صورت کیفیت بالای لمسه کوبی می توان سال­ها بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کرد. همانطور که پیش از این عنوان شد، این طرح­ها کاملا قابل شستشو و مقاوم می­باشند.

درب های کنفرانسی

اغلب شرکت­های بزرگ و کوچک دارای سالن کنفرانس هستند. این بخش باید به گونه­ای طراحی شود که برای همه موارد از جلسات هیئت مدیره گرفته. تا برگزاری مهمانی­ها کاربرد داشته و عین حال از جذابیت بالایی برخوردار باشد. طراحی درب سالن کنفرانس نیز جز مهمی از طراحی آن محسوب می­شود.

درب اتاق کنفرانس اولین چیزی است که روی ذهنیت حاضران در آن جلسه تاثیر می­گذارد. ایده­های بسیاری برای زیباسازی و جذابیت هر چه بیشتر درب کنفرانس موسسات و سازمان­ها وجود دارد. لمسه کاری این درب­ها یکی از بهترین گزینه­ها از همه نظر و خدمتی الهام بخش برای هر مجموعه است. طرح­های زیادی می­توان برای لمسه کاری بر روی درب های کنفرانسی در نظر گرفت. حتی لمسه دوزی طرح لوگوی شرکت که می­تواند همگان را به شدت تحت تاثیر قرار دهد! لمسه کاری­های موجود در درب های کنفرانسی، علاوه بر حالت زیبا و شیکی که به فضا می­دهد. میتواند عایق خوبی برای کنترل ورود و خروج صدا باشد.

درب های استودیو و درب ورودی سینما

جهت انتخاب درب­های مخصوص استودیو و سینما و سایر اجزای آن­ها. به دانش عمیقی در خصوص ویژگی این نوع مکان­ها نیاز است. استودیوها بسته به نوع کاربریشان هر کدام با ابزار و متریال خاصی طراحی و تولید می­گردند. ولیکن فاکتور اصلی که در میان همه آن­ها یکسان است، استفاده از متریال آکوستیکی خصوصا درب لمسه است. درب استودیوها و درب ورودی سینماها با توجه به اینکه مدام باز و بسته می­شوند. و نیز دارای درز بین درب و چهارچوب هستند از مهم­ترین اجزا آن­ها بحساب می­آیند. در این نوع مکان­ها با توجه به فضای مربوطه و کاربرد. می­بایست بهترین متریال آکوستیکی و مجهزترین و استانداردترین درب­های لمسه بکار گرفته شود. درب چرمی – آکوستیک – لمسه کاری – دیوار چرمی

لمسه کوبی چگونه انجام می­شود؟

همانطور که گفته شد، لمسه علاوه بر زیباتر کردن فضا، لوازم و مبلمان می­تواند عایق مناسبی برای صدا باشد. برای لمسه کاری، پیش از هر چیز شناخت پارچه یا چرم مناسب، جهت هماهنگی با فضا از اهمیت ویژه­ای برخوردار است. چرا که لمسه کاری تنها محدود به طرح­های کلاسیک نمی­شود. و از آن می­توان برای سبک­ها و پروژه­های متفاوتی استفاده کرد. بنابراین برای تشخیص پارچه مناسب نیاز به متخصص و کارشناس این حرفه وجود دارد. سپس اشکال هندسی بر روی چرم یا پارچه کشیده می­شود.

روال کار به این صورت است که قسمت­هایی که می­خواهیم دکمه لمسه قرار گیرد. و از قبل نشانه گذاری شده است، با دریل سوراخ می­شود. پس از آن، مجدد همین کار را بر روی فومی که روی چوب چسبانده شده انجام می­گیرد. بعد از سوراخ کردن چوب و فوم، پارچه روی فوم قرار داده می­شود. البته با توجه به نوع کار، جزئیات متفاوتی در خلال این مراحل وجود دارد. در کل لمسه کاری، بر روی درب یا هر وسیله­ های ، کاری زمان بر و نیازمند دقت، توجه فراوان و تجربه است.

اهمیت لمسه کاری در طراحی دکوراسیون

امروزه شاهد لمسه کوبی­هایی در جهت شکیل نمودن انواع سطوح و نیز عایق سازی هستیم. در این بخش قصد داریم شما را با کاربردهای لمسه کوبی و اهمیت استفاده از آن­ها بیشتر آشنا کنیم. درب چرمی – آکوستیک – لمسه کاری – دیوار چرمی

دکور منازل مسکونی:

لمسه کاری سطوح در دکوراسیون داخلی کاربرد زیادی دارد. تخت­خواب، تی و وال و بسیاری وسایل دیگر قابلیت لمسه کاری را دارند. استفاده از لمسه در تختخواب‌ها معمولا به این صورت است. که بخش جلو و پشت تخت که از جنس پارچه و یا چرم است به شکل لمسه کوبی طراحی می‌شود تا زیبایی و جلوه بیشتری داشته باشد. دکور لمسه کوبی شده که قابلیت شست­و­شو و نظافت دارند، از طول عمر بالایی نیز برخوردار هستند.

درب چرمی - آکوستیک - لمسه کاری - دیوار چرمی

دیوار مراکز اداری و تجاری:

اتاق­های کنفرانس و سالن­های همایش و اتاق­های اداری و دانشگاهی که معضل عبور سر و صدا از دیوار و درب و سقف را دارند. می­توانند لمسه کوبی را به عنوان یکی از بهترین گزینه­های عایق­بندی در نظر بگیرند. و البته از زیبایی بی­نظیر آن نیز بهره ببرند. سرعت نصب بالا و عدم نیاز به بنایی و نداشتن. گرد و خاک در هنگام نصب از مزیت­های بزرگ این نوع طراحی می­باشد.

مبلمان و میز و صندلی:

لمسه دوزی در گذشته بیشتر بر روی مبل چسترفیلد کاربرد داشته. اما امروز بر روی مبل­های چرم و جنس­های دیگر رواج پیدا کرده است. لمسه کوبی های مبلمان چرم امروزی، الحق و الانصاف که بسیار شیک و چشم نواز هستند. از آنجایی که لمسه مبلمان و میز، اغلب با دست انجام می­شود کاری وقت گیر و ظریف است. از طرف دیگر معمولا برای این کارها از جنس با کیفیت پارچه یا چرم استفاده می­شود. بنابراین دارای قیمت نهایی ِ به نسبت بالایی هستند. که البته با توجه به خاص بودن این نوع طراحی (به شرط آنکه از جنس مرغوب ساخته شده باشند)، ارزش خرید را دارند.

دکوراسیون لوکس:

اگر خانه­ای با دکوراسیون لوکس می­خواهید. از جالباسی لمسه، طراحی آینه‌­های مدرن و خاص لمسه کاری و همچنین دیوار کوب و کمد لباس و قاب عکس لمسه کوب غافل نشوید. شاید در ابتدای کار هزینه لمسه کوبی گران بنظر برسد. اما زیبایی و ماندگاری بالای این وسایل به مراتب ارزش بالاتری دارد.

بعنوان عایق صدا:

از دیگر کاربردهای لمسه کاری، بعنوان عایق درب و دیوارهای. سالن­های تیراندازی و آموزشگاه­های موسیقی و هر نوع مکان یا وسیله دیگری است. لایه مورد استفاده بر روی سطوح، میتواند چرم یا پارچه باشد. که به طبع صداگیری چرم بیشتر از پارچه است، بعلاوه چرم در برابر آب مقاوم­تر بوده. و با توجه به براق بودن از جلوه زیباتری برخوردار است. (البته این مورد به سلیقه و خواسته­ی کاربر نیز مربوط می­شود. درب چرمی – آکوستیک – لمسه کاری – دیوار چرمی

امروزه از لمسه کاری برای طراحی دکوراسیون‌ خاص در قسمت­های مختلف منازل، اداره‌ها، کارگاه­ ها، استودیوها و… استفاده می­شود. لمسه کاری با پوشش خاص برای مبلمان، دیوارها، درب اتاق کنفرانس، درب اتاق مدیران و پزشکان و آموزشگاه­ های موسیقی، حتی مجتمع­­ها و خانه­ ها ویلایی، بهترین گزینه برای جلوگیری از انتقال صدا و رهایی از صداهای آزاردهنده است. لمسه کاری علاوه بر عایق بودن، بر زیباتر کردن فضا می افزاید. همچنین شست و شوی راحت و طول عمر بالایی دارد. در ادامه­ی این مقاله با کاربرد و ویژگی­ های لمسه کاری بیشتر آشنا خواهید شد.

لمسه کاری چیست؟

اصطلاحاً به نصب پارچه یا لایه­ای از چرم مصنوعی بر روی دیوار یا درب یا هر سطح دیگر. به صورتی که در آن پارچه یا چرم برجستگی و فرورفتگی‌های منظمی بوجود بیاید، لمسه کاری گفته می‌شود. لایه ای که در زیر کار استفاده می­شود کار را برجسته و آماده لمسه دوزی می­کند. این امر علاوه بر زیبایی خیره­ کننده، عایق صدا و حرارت نیز به­ حساب می­آید. شکل نهایی که پس از فرم گرفتن روی سطح حاصل می‌گردد معمولا به شکل لوزی دیده می­شود.

این شکل را به احتمال زیاد در مبلمان چرمی به چشم دیده باشید. این طرح و پوشش به جز در مبلمان، کاربردهای فراوان و خواهان بسیاری دارد. خاصیت عایق صوت بودن واکوستیک لمسه، باعث شده که این پوشش گزینه مناسبی برای استفاده روی درب اتاق مدیریت. درب سالن­های کنفرانس و استودیوهای صدابرداری و آمفی تئاترها، درب کتابخانه ­ها و آموزشگاه­های موسیقی و سالن­های تیراندازی و… باشد.

لمسه کوبی چیست؟

لمسه کوبی به ظرافت و مهارت خاصی نیاز دارد و اجرای صحیح آن علاوه بر خصوصیات ذکر شده است. در بند بالا، مقاومت ِ درب­ها و مبلمان و دیگر لوازم را به طور قابل توجهی بالا می­برد. درب چرمی – آکوستیک – لمسه کاری – دیوار چرمی

اگر تاکنون با دیوارپوش های چرمی سروکار نداشته اید، پیشنهاد می کنیم. در این مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی ویژگی ها و کاربردهای دیوارپوش چرمی بپردازیم. دیوارپوش های چرمی، مدل های لوکسی از دیوارکوب ها است. که باعث ایجاد فضاهای خلاقانه و لوکسی برای شما خواهد شد. شما می توانید از این نوع پوشش ها برای جذاب تر کردن محیط خود استفاده کنید.

دیوارپوش های چرمی

دیوارپوش های چرمی، عموما به عنوان مدل های لوکس در این دسته از پوشش ها شناخته می شوند، و خود انواع مختلفی دارند. که در ادامه به معرفی آنها و ویژگی های و کاربردهایی که دارند، می پردازیم. شما می توانید بسته به سلیقه ای که دارید. از این پوشش در طرح ها و رنگ بندی های مختلف، بسته به میزان بودجه و سبک دکوراسیون منزل خود استفاده کنید.

درب چرمی - آکوستیک - لمسه کاری - دیوار چرمی

دیوارپوش ها، یکی از اجزای بسیار پرکاربرد در طراحی دکوراسیون هستند. که می توان از آن برای تزئین اتاق ها، سالن ها و قسمت های مختلف خانه استفاده نمود. استفاده از این نوع پوشش ها سبب می شود تا فضا و محیط دکوراسیون منزل شما متفاوت تر بنظر برسد و به همین دلیل، امروزه نمونه های استفاده از آن را در خانه های مدرن، سنتی و … با طرح های مناسب با معماری ساختمان مشاهده می کنیم.

انواع دیوارپوش های چرمی

به طور کلی، دیوارپوش های چرمی در انواع پوشش های زیر دسته بندی می شوند که عبارتند از:

تایل: همچنین مدل دیوارپوش تایل، میتواند برای لوکس تر شدن دیوارها و بخش های مختلف دکوراسیون خانه، برای سطوح کمتری استفاده شود.

رولی: یکی از مدل های پرکاربرد در دیوارپوش های چرمی، مدل رولی است که معمولا از آن زمانی استفاده می شود که تمام فضای یک محیط پوشش داده شود. نوع رولی، همانند کاغذهای دیواری است و می تواند سطوح زیادی از دیوارهای منزل شما را پوشانده و جلوه زیباتری به آن ببخشد.

پنل: نوع پنلی، برخلاف رولی، برای پوشاندن بخشی های کمی از دیوار استفاده می شود.

نکته ای که لازم است در این قسمت به آن اشاره کنیم، آن است که بنا به تجربه، استفاده از دیوارپوش های چرمی، با توجه به اینه یک کالای لوکس نیز به شمار می روند، بهتر است تنها برای بخش های خاصی از دکور…

ویژگی ها و کاربردهای دیوارپوش چرمی

درب چرمی - آکوستیک - لمسه کاری - دیوار چرمی

مزایای استفاده از دیوارپوش چرمی

در ادامه بررسی مواردی که باید برای ویژگی ها و کاربردهای دیوارپوش چرمی بیان کرد، می توان گفت:

امکان استفاده در محیط های مختلف: همانطور که گفتیم، جذابیت و شیک بودن این نوع دیوارپوش های طبیعی، سبب شده است تا از آن علاوه بر اینکه دیوارهای منزل پوشش داده شود، برای فضاهای کاری به خصوص شرکت های خصوصی، بنا به معماری های مختلف ساختمان از این دیوارپوش استفاده کنند. درب چرمی – آکوستیک – لمسه کاری – دیوار چرمی

عایق صدا و حرارت: یکی از ویژگی های بسیار کاربردی این نوع دیوارپوش ها، عایق بودن آن است که از نظر عایق حرارتی و عایق صدا به خوبی عمل می کند و می تواند برا کاهش سروصدا در محیط های شلوغ مانند آپارتمان ها و اماکن پر رفت و آمد، بسیار مناسب باشد.

همچنین از دیگر مزایا و ویژگی ها و کاربردهای دیوارپوش چرمی می توان گفت:

رنگ بندی و طرح های مختلف

ابعاد و اندازه های گوناگون

قابلیت استفاده در دکوراسیون ها با معماری های مختلف

نصب آسان

مزایای استفاده از دیوارپوش چرمی

بررسی ویژگی ها و کاربردهای دیوارپوش چرمی

به طور خلاصه می توان گفت:

استفاده در استودیوهای ضبط صدا و موسیقی: جالب است بدانید، در گذشته از دیوارکوب ها و پوشش های چرمی برای عایق صدا در استودیو های ضبط استفاده می شد. همانطور که گفتیم عایق بودن صوت باعث می شود تا استفاه از این پوشش جزو ویژگی ها و کاربردهای دیوارپوش چرمی دسته بندی شود.

مورد دیگری که می توان برای ویژگی ها و کاربردهای دیوارپوش چرمی بیان نمود، امکان استفاده از این پوشش برای زیباتر کردن محیط در بخش های مختلف خانه است که می تواند در قسمت پشت تلویزیون، دیوارهای پذیرایی، پشت تخت خواب و … استفاده شود.

اگر قصد دارید تا بازتاب نور را در یک محیط کاهش دهید، می توانید از این دیوارپوش های چرمی استفاده کنید که می تواند به فضاسازی یکنواخت، با بازتاب کمتر نوری که دارند، کمک کند.

همچنین طرح ها و رنگ بندی های مختلف به این دیوارپوش امکان آن را می دهد تا در دکوراسیون ها با معماری های مختلف به کار گرفته شود.

کاربرد مهم دیگر پوشش های دیوارپوش چرمی، استفاده از آن برای دکوراسیون سازی به ویژه در مدل های سه بعدی دیوارپوش چرمی است که سبب می شود تا محیط مناسبی برای کارهای گرافیکی مانند استودیوهای ضبط خانگی ایجاد شود.

نصب دیوارپوش ها

قبل از اینکه اقدام به نصب دیوارپوش های چرمی نمایید، بایستی یک سری کارها برای زمینه سازی نصب دیوارپوش ها انجام شود. به عنوان مثال برای استفاده از دیوارپوش های رولی چرمی، پیشنهاد می شود تا زمینه سازی برای آن با کمک کاغذهای دیواری انجام شود که این کار را می توانید به کمک نصاب ها انجام دهید. همچنین برای استفاده و نصب دیوارپوش های پنل و تایل چرم، بهتر است از نصاب های پنل کامپوزیتی برای بسترسازی این دیوارپوش ها استفاده شود تا رول و پیچ به دیوار پلاک گردد.

یکی از بهترین راهکارها به‌جای خرید درب چرمی، تبدیل درب چوبی قدیمی خود به یک درب چرمی جدید با روکش چرم درب با کمترین هزینه و تقویت شده است. روکش درب چرم و چرمی کوبی در دکوراسیون محل کار یا اتاق مدیریتی شما تاثیر بسیار زیادی برای اتاق‌ها و به‌خصوص اتاق مدیریتی دارد.

درب چرمی - آکوستیک - لمسه کاری - دیوار چرمی

تبدیل در چوبی قدیم به یک درب چرمی جدید می تواند هوشمندانه باشد، چرا که این کار با قیمت خیلی کمی نسبت به خرید در چرمی یا یک در جدید است و این کار را شرکت‌های خصوصی، سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی بسیاری در ایران انجام می دهند.

قیمت درب چرمی

قیمت درب چرمی بر اساس نوع چرم کوبی درب اتاق ویا محل درب چرمی مدیریتی متفاوت است. هزینه و تعرفه چرم کوبی درب بر اساس جدول زیر مشخص خواهد شد. قیمت چرم تاثیر بسیار زیادی بر هزینه تمام شده دارد، توجه کنید حتما از چرم درجه یک در زمان چرم کوبی درب استفاده شود و چرم درب دارای ضمانت باشد.

چرم کوبی درب در محل هم انجام می‌شود. درب چرم کوب در محل نصب می‌شود و می‌توان درب چرمی مدیریتی را در محل ساخته شود.

آیا درب چرمی آکوستیک هم می شود؟

آکوستیک درب چرمی

بله؛ درب چرمی آکوستیک و ضد صدا می‌شود.

در زمان چرمی کردن درب امکان تبدیل درب معمولی به درب آکوستیک است. علاوه بر عایق صوتی بودن درب چرمی، عایق حرارتی خوبی هم هست. که می توانید بایک تیر چند نشار را بزنید.

درب چرمی - آکوستیک - لمسه کاری - دیوار چرمی

آیا درب چرمی آکوستیک هم می شود؟ آکوستیک درب چرمی

بله؛ درب چرمی آکوستیک و ضد صدا می‌شود. ضد صدا شدن درب چرمی چیزی حدود 10 تا 30 درصد است.

در زمان چرمی کردن درب امکان تبدیل درب معمولی به درب آکوستیک است. علاوه بر عایق صوتی بودن درب چرمی، عایق حرارتی خوبی هم هست. که می توانید بایک تیر چند نشار را بزنید. درب چرمی – آکوستیک – لمسه کاری – دیوار چرمی

تاثیر روکش چرمی درب در دکوراسیون داخلی

اکثر مردم تمایل بیشتر به سبک های گرم دارند. انتخاب روکش چرم برای چرمی کوبی درب اتاق، یک انتخاب هوشمندانه و کلیدی عالی برای اضافه کردن این حس به دکوراسیون داخلی شما ست. انتخاب هوشمندانه روکش درب چرمی می تواند انطباق خوبی با دکوراسیون داخلی شما داشته باشد.

چه درب‌هایی امکان چرم کوبی را دارند؟

درب‌های چوبی قابلیت تبدیل شدن به درب چرمی و چرم کوبی را دارند.

چرا که درب های آهنی و آلمینیومی قابلیت لمسه کاری و اضافه کردن ورق MDF که در پایین به آن بیشتر اشاره خواهیم کرد را ندارند. برای بهتر شدن دکوراسیون منزل یا محل کار خود می‌توانید اقدام به لمسه کاری درب چرمی کنید. لمسه یا سوزن‌های گل‌میخ تاثیر زیادی در دکوراسیون شما دارد. از این تکنیک برای لمسه دوزی مبل و لمسه کاری دیوار هم استفاده می شود.

روکش پارچه قابلیت نگه داشتن سوزن‌های گل‌میخ را ندارند. روکش پارچه بر روی درب کیفیت خود در کمترین زمان ممکن از دست خواهند داد. پارچه قابلیت شستشو یا ضد آب بودند را ندارد ولی روکش چرمی به این صورت نیست. هم ضد آب و هم قابل شستشو می باشد، ماندگاری بسیار زیادی نسبت به پارچه دارد و قابلیت خوبی برای نگه داشتن سوزن های گل میخ را دارند.

روکش چرمی در دکوراسیون داخلی تاثیر بسیار زیادی دارد.

از روکش چرم فقط برای درب چرم کوب اتاق استفاده می‌شود.

درب چرمی - آکوستیک - لمسه کاری - دیوار چرمی

میزان متراژ چرم برای چرم کوبی درب اتاق

متراژ چرم استفاده شده در درب چرمی شما بیشترین تاثیر را در هزینه شما خواهد داشت.

به همین دلیل است که در اکثر سفارشات درب چرمی از سوزن گل میخ استفاده می شود. البته این سوزن ها نسبت به نوع چرم و طراحی درب شما انتخاب می شوند ولی شما هم می توانید در زمان سفارش نوع آن را انتخاب کنید و یا آن را از بازار خریداری کنید و به استاد کاری که میخواهد درب چوبی قدیمی شمارا به درب چرمی تبدیل کند بدهید.

برای یک طرف درب حدود 2.5 متر چرم استفاده خواهد شد و برای هر دو طرف حدود 5 متر چرم استفاده خواهد شد.

سوزن گل میخ در زیبایی در چرمی تاثیر بسیار زیادی دارد.

کلام آخر

لمسه کاری یا لمسه کوبی بر روی سطوح زیادی قابل انجام است. لمسه کاری بر روی درب اتاق مدیران، سالن همایش، سالن کنفرانس، درب­های سالن سینما، درب مطب پزشکان، استودیوهای ضبط صدا و تصویر و نیز درب ورودی منازل از نمونه­های پرکاربرد آن می­باشد. امیدواریم در این مقاله، توانسته باشیم تا حدودی شما را با اهمیت لمسه کوبی و کاربردهای آن آشنا سازیم. در هنگام خرید درب و وسایل لمسه کاری شده، به متریال مرغوب و استاندارد استفاده شده در آن دقت زیادی داشته باشید.

وبلاگ های ما:

charmi-darb.blogfa.com

divarkob-darb-harmi.com

divarkob-charmi.blogfa.com

darb-charmi.blogfa.com