ساخت درب آکوستیک

واژه آکوستیک (Acoustic)

آکوستیک درب و دیوار (Acoustic)، از زبان یونانی گرفته شده و معنای آن شنیده شدن می باشد. و Acoustics به معنی دانش اصوات، ایجاد، پخش، انتقال، کنترل و آثار صدا می باشد. آکوستیک درب و دیوار (Acoustic) – درب چرمی – در چرمی – دیوار کوب – darb charmi

آکوستیک درب و دیوار (Acoustic) – در بسیاری از محیط های کاری، وجود مقداری سر و صدا طبیعی است. اما این مقدار از سر و صدا باید به حدی باشد که موجب آزار شما نشود. حال فرض کنید، این سر و صدا ها در منزل شما جریان پیدا کنند! طبیعی است کسی دوست ندارد در زمان استراحت خود در اتاق خوابش، صدا های نا هنجار بیرون منزل را بشنود.

ساخت درب آکوستیک

درب آکوستیک چیست؟

همانطور که گفته شد، صدا های بیرون از منزل، عمدتا از طریق درب و پنجره وارد منزل میشوند. اختراع درب آکوستیک تحول عظیمی در عرصه طراحی داخلی و همچنین استاندارد سازی منازل مسکونی و دفاتر اداری بود. درب آکوستیک، دربیست که با ترکیباتی از جنس مواد ضد صدا، تا حد زیادی از عبور صوت جلوگیری میکند.

درب آکوستیک

از روشهاي معمول جهت آکوستيک کردن درب میتوان لمسه کاري يا لمسه دوزي درب را مثال زد. براي آکوستيک درب ها به روش لمسه کوبي ، ازمواد زير استفاده میشود:

  • پارچه هاي مخمل و چرم هاي مصنوعي درجه يک براي روکش درب
  • عايق اسفنجي با چگالي مناسب جهت ايزوله سطح درب
  • گل ميخ هاي ساده و قلم کاري شده
  • دکمه هاي همرنگ پارچه يا چرم مصنوعي
  • گل پيچ هاي آبکاري شده جهت لمسه درب
ساخت درب آکوستیک

اين روش علاوه بر ایجاد درب آکوستیک ، شکل ظاهر زيبايي براي درب ها ايجاد مي کند ودکوراسیون داخلی شما را جذاب تر میکنند. امروزه درب های آکوستیک در انواع مختلفی تولید میشوند. بعضی از درب ها به صورت ضد سرقت تولید میشوند و بعضی دیگر هم ضد حریق و … . درب های مدرن آکوستیک با خاصیت ضد حریق و ضد سرقت و ضد صدا هم تولید میشوند که البته از قیمت بالایی نیز برخوردارند.درب چرمی

وبلاگ های ما:

charmi-darb.blogfa.com

darb-charmi-ir.blogfa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *