چه درب‌هایی امکان چرم کوبی را دارند؟

چه درب‌هایی امکان چرم کوبی را دارند؟

چه درب‌هایی امکان چرم کوبی را دارند؟ درب‌های چوبی قابلیت تبدیل شدن به درب چرمی و چرم کوبی را دارند.

چرا که درب های آهنی و آلمینیومی قابلیت لمسه کاری و اضافه کردن ورق MDF که در پایین به آن بیشتر اشاره خواهیم کرد را ندارند. برای بهتر شدن دکوراسیون منزل یا محل کار خود می‌توانید اقدام به لمسه کاری درب چرمی کنید. لمسه یا سوزن‌های گل‌میخ تاثیر زیادی در دکوراسیون شما دارد. از این تکنیک برای لمسه دوزی مبل و لمسه کاری دیوار هم استفاده می شود.

روکش پارچه قابلیت نگه داشتن سوزن‌های گل‌میخ را ندارند. روکش پارچه بر روی درب کیفیت خود در کمترین زمان ممکن از دست خواهند داد. پارچه قابلیت شستشو یا ضد آب بودند را ندارد ولی روکش چرمی به این صورت نیست. هم ضد آب و هم قابل شستشو می باشد، ماندگاری بسیار زیادی نسبت به پارچه دارد و قابلیت خوبی برای نگه داشتن سوزن های گل میخ را دارند.

روکش چرمی در دکوراسیون داخلی تاثیر بسیار زیادی دارد.

از روکش چرم فقط برای درب چرم کوب اتاق استفاده می‌شود.

چه درب‌هایی امکان چرم کوبی را دارند؟

میزان متراژ چرم برای چرم کوبی درب اتاق

متراژ چرم استفاده شده در درب چرمی شما بیشترین تاثیر را در هزینه شما خواهد داشت.

به همین دلیل است که در اکثر سفارشات درب چرمی از سوزن گل میخ استفاده می شود. البته این سوزن ها نسبت به نوع چرم و طراحی درب شما انتخاب می شوند ولی شما هم می توانید در زمان سفارش نوع آن را انتخاب کنید و یا آن را از بازار خریداری کنید و به استاد کاری که میخواهد درب چوبی قدیمی شمارا به درب چرمی تبدیل کند بدهید. چه درب‌هایی امکان چرم کوبی را دارند؟

برای یک طرف درب حدود 2.5 متر چرم استفاده خواهد شد و برای هر دو طرف حدود 5 متر چرم استفاده خواهد شد.

سوزن گل میخ در زیبایی در چرمی تاثیر بسیار زیادی دارد.

درب ضد صدا ارزان:

اگر در خصوص قیمت درب چرمی اگر تردید داری؟

درب آکوستیک ارزان : باید خدمتتان عرض کنم، در این بخش خیلی نگران نباش، چون شرکت درب چرمی، با کادر مجرب، نوع چرم مناسب، تنوع در رنگ و قیمت منصفانه، متناسب با بودجه شما ، بالاترین کیفیت و خدمات ممکن رو به شما مشتریان عزیز ارائه میدهد. چه درب‌هایی امکان چرم کوبی را دارند؟

 اما به طور کلی، قیمتهای درب چرمی بر مبنای: نوع چرم ، سایزدرب اتاق و یا محل درب میتونه متفاوت باشه. هزینه و تعرفه چرم کوبی درب بر اساس مشاوره رایگان که شرکت ما در خدمت شما میزاره مشخص میشه، نوع چرم تاثیر زیادی درهزینه تمام شده درب شما  داشته، بهترین راه استفاده از چرم درجه یک در زمان چرم کوبی درب بوده و حتما چرم درب می بایست دارای ضمانت باشه.  که ما در شرکت درب چرمی، این امر را  برای شما امکان پذیر کردیم، چرم کوبی درب در محل هم انجام میشه. درب چرم کوب در محل نصب می‌شه و حتی میتونی درب چرمی مدیریتی محل کارت  را در محل کارت با سلیقه خودت بسازی.

darb-charmi.blogfa.com

divarkob-charmi.blogfa.com

divarkob-darb-harmi.com

charmi-darb.blogfa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *