پروژه های درب چرمی

برخی از پروژه های درب چرمی ما:

پروژه های درب چرمی  – امروزه شاهد لمسه کوبی­هایی در جهت شکیل نمودن انواع سطوح و نیز عایق سازی هستیم. در این بخش قصد داریم شما را با کاربردهای لمسه کوبی و اهمیت استفاده از آن­ها بیشتر آشنا کنیم. درب چرمی – آکوستیک – لمسه کاری – دیوار چرمی

دکور منازل مسکونی:

پروژه های درب چرمی – لمسه کاری سطوح در دکوراسیون داخلی کاربرد زیادی دارد. تخت­خواب، تی و وال و بسیاری وسایل دیگر قابلیت لمسه کاری را دارند. استفاده. از لمسه در تختخواب‌ها معمولا به این صورت است. که بخش جلو و پشت تخت که از جنس پارچه و یا چرم است به شکل لمسه کوبی طراحی می‌شود تا زیبایی و جلوه بیشتری داشته باشد. دکور لمسه کوبی شده که قابلیت شست­و­شو و نظافت دارند، از طول عمر بالایی نیز برخوردار هستند.

دیوار مراکز اداری و تجاری:

پروژه های درب چرمی – اتاق­های کنفرانس و سالن­های همایش و اتاق­های اداری و دانشگاهی که معضل عبور سر و صدا از دیوار و درب و سقف را دارند. می­توانند لمسه کوبی را به عنوان یکی از بهترین گزینه­های عایق­بندی در نظر بگیرند. و البته از زیبایی بی­نظیر آن نیز بهره ببرند. سرعت نصب بالا و عدم نیاز به بنایی و نداشتن. گرد و خاک در هنگام نصب از مزیت­های بزرگ این نوع طراحی می­باشد.

مبلمان و میز و صندلی:

پروژه های درب چرمی – لمسه دوزی در گذشته بیشتر بر روی مبل چسترفیلد کاربرد داشته. اما امروز بر روی مبل­های چرم و جنس­های دیگر رواج پیدا کرده است. لمسه کوبی های مبلمان چرم امروزی، الحق و الانصاف که بسیار شیک و چشم نواز هستند. از آنجایی که لمسه مبلمان و میز، اغلب با دست انجام می­شود کاری وقت گیر و ظریف است. از طرف دیگر معمولا برای این کارها از جنس با کیفیت پارچه یا چرم استفاده می­شود. بنابراین دارای قیمت نهایی ِ به نسبت بالایی هستند. که البته با توجه به خاص بودن این نوع طراحی (به شرط آنکه از جنس مرغوب ساخته شده باشند)، ارزش خرید را دارند.

پروژه های اجرایی:

پروژه های درب چرمی – آکوستیک – لمسه کاری – دیوار چرمی، درهای لوکس ساخته شده از چرم طبیعی. برای واحدهای آپارتمانی، دفاتر کاری مدرن و غیــره می باشـد. چرم با استفاده از کوک های تزئینی دوخته شده که ممکن است. از رنگ و بافت متفاوت باشد. مراقبت از آن آسان و در مقابل سایش مقاوم است و می توانید آن را با مبلمان خود ست شود. پروژه های درب چرمی

جهت سفارش به صفحه‌ی نحوه ی سفارش مراجعه نمایید

https://aparat.com/v/C06fE

https://aparat.com/v/avM17

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *