درب آکوستیک دسته دوم

فروش انواع درب آکوستیک دسته دوم و درب های چرمی و دسته دوم و ارسال آن به سراسر تهران

*** لمسه کاری ( صداگیری ) انواع درب در دربهای دسته دوم.
استفاده از عایق های استاندارد با ضخامت متناسب / روکش مناسب از جنس چرم مصنوعی و پارچه های درجه یک / لمسه کاری با گل میخ های قلم کاری شده و گل پیچ های آبکاری شده مقاوم.

 طراحی و ساخت درب های ضد صدا با عایق های صوتی دانسیته بالا
ساخت درب های ضدصدا متناسب با فضای مورد نظر با عایق های دانسیته بالا ، به همراه چهارچوبهای استاندارد .

اجرا برای انواع درب :

استودیوهای صدابرداری.
کتابخانه ها.
سالن های کنفرانس.
سالن های تیراندازی.
اتاق جلسات.
اتاق موزیک
اداراتسینماها
آمفی تئاترها
آموزشگاه های موسیقی
و …

کاربرد درب ضد صدا

به طور کلی، درب های عایق، درهای ضد صدا و درب های آکوستیک انواع درب هایی هستند که از انتقال صداهای مزاحم جلوگیری می کنند. درب آکوستیک دسته دوم.

این درها در مکان هایی مانند سینماها، سالن های کنفرانس و اجتماعات. استودیوهای ضبط صدا. اتاق های برق و تأسیسات، هتل ها، بیمارستان ها، سالن های تیراندازی، کارخانجات، اتاق های سرور و دیتا، منازل، و محیط های اداری کاربرد زیادی دارند.

قیمت درب ضد سرقت آکوستیک، قیمت درب ضد صدا

امروزه فراهم نمودن محیطی آرام و به دور از سر و صدای شهری یکی از دغدغه های مهم افراد در جامعه به شمار می آید. درب آکوستیک دسته دوم در دسترس شماست.

درب آکوستیک دسته دوم


متأسفانه به دلیل کنترل نمودن و کاهش برخی از هزینه ها در عملیات ساخت و ساز و دست یافتن به سودی بیشتر.

بسیاری از پروژه های در حال ساخت.

درب آگوستیک

و یا ساخته شده در کشور (خصوصاً در سال های اخیر) فاقد عایق های صوتی و جاذب صدای استاندارد بوده که این امر موجب عبور صوت به محیط های پیرامون شده و آرامش افراد را تحت تأثیر خود قرار خواهد داد.

جهت رفع این مشکل، می بایست. از پوششی بر روی دیوارها، سقف، کف و … استفاده گردد تا صدای انتقالی به محیط های پیرامون تا حد قابل توجهی کاهش یابد.

عایق صوتی درب آپارتمان

بسیاری از افراد برای از بین بردن سر و صدای داخل آپارتمان، منازل مسکونی. دفتر کار و یا غیره به راهکار هایی از جمله عایق صوتی دیوار مشترک روی می آورند. درب آکوستیک دسته دوم.

خب این بسیار خوب است اما متاسفانه اکثر مردم متوجه این موضوع نیستند. که عایق صوتی درب یکی از موثر ترین کار هایی است.

که باید انجام داد زیرا درب های آپارتمان یکی از اصلی ترین نواحی ورود سر و صدا به داخل منزل و یا دفترکار شما هستند.

فروش انواع درب ضد صدا دست دوم

موارد استفاده درب های ضد صدا

•    عایق صوتی درب آپارتمان.
•    سالن های کنفرانس.
•    درب های ورودی و خروجی سالن سینما.
•    اتاق های کارگاه ها.
•    اتاق های مدیریتی.
•    درب شرکت ها و دفاتر کار.
•    استودیو ها و اتاق های صدا.
•    درب توالت و سرویس بهداشتی.

درب آکوستیک دسته دوم

https://aparat.com/v/KtzHp

https://aparat.com/v/xBJr3

https://aparat.com/v/i78CV

https://aparat.com/v/avM17

https://aparat.com/v/C06fE

درب ضد صدا، درب عایق صدا، درب آکوستیک:

حالا دلیل استفاده از چرم چیه ؟

از دلایل استفاده از چرم برای روکش درب چرمی می توان به مقاومت اون برای عمر بالای این محصول اشاره کرد. اگر چرم با کیفیتی (چرم مصنوعی با کیفیت) انتخاب کنی ، میشه بالای  ۵ سال بدون پایین اومدن کیفیت و شل شدگی و همچنین وا رفتگی چرم از اون استفاده کنی. به همین علت که توصیه می شود انتخاب نوع چرم رو به خود تعمیر کار بسپارید (در صورت انتخاب تعمیر کار باتجربه و دارای نمونه کار خوب) . شما فقط به سلیقه خوبتون رنگ و مدل چرم را انتخاب کنی کفایت می کنه.  مثل: چرم راه راه  ، پوست ماری و…

درباره نحوه ی آکوستیک سازی درب با چرم و تاثیر آن در زیبایی محیط کار و محل زندگی، چه میدانید؟

درب ضد صدا، درب عایق صدا، درب آکوستیک: خب اول باید به این نکته اشاره کنیم که، چرا درب آکوستیک و درب‌های ضد صدا تاثیر به سزایی  در زیبا سازی دکوراسیون داخلی دارد؟

برای ساختن و آماده سازی درب آکوستیک، (درب چرمی) از چرم برای روکش درب (فضای بیرونی) استفاده میشود. همونطور که بهترین طراحان دکوراسیون اظهار داشتن: چرم تاثیر بسزا و شایانی در دکوراسیون داخلی و تزئینات محیط شما دارد، (این مورد بستگی به سبک دکوراسیون شما دارد). درب چرمی یکی از مواردی که قطعا تاثیر خیلی زیادی در زیبایی محیط شما  داشته  و با انتخاب دقیق و مناسب  درب چرمی خود می توانید هدیه مناسبی به دکوراسیون و تزئینات داخلی خود با کمترین هزینه ببخشی.

خیلی با دقت و هوشمندانه چرم رو برای درب یا دیگر قسمت های دکوراسیون انتخاب کن

طراحی دکوراسیون یکی از مهندسی ترین هنرهایی که می تونه توی دنیا زیبایی خاصی را به محل کار و زندگی ما بده. علاوه بر دانش و توان اجرائی ، ذوق و سلیقه طراحی هم به که قطعا در ساختن یک درب آکوستیک وهمچنین دیگر قسمتهای دکوراسیون، نقش به سزائی دارد، اما اگر پول کافی برای طراحی جدید دکوراسیون داخلی منزلت نداری نگران نباش، می تونی با  تفکرهوشمندانه، هزینه های خودت رو کاهش داده و یک دکوراسیون داخلی زیبا، جذاب و جدیدی را با کمترین هزینه داشته باشی.

لازم نیست درب چرمی نو بخریم ؟

تعویض درب چوبی قدیمی به یک درب چرمی نو میتواند کار خیلی عاقلانه  و به صرفه ای باشه ، به این دلیل که این کار با پرداخت هزینه ی بسیار پایینی نسبت به خرید در چرمی یا یک درب جدید صورت میگیره ما در شرکت درب چرمی این امکان را برای شما فراهم کردیم.

درب آکوستیک دسته دوم، شاید از خودت بپرسی اگه نخریم پس باید چیکار کنیم؟ … یکی از  بهترین راههای عالی به ‌جای خریدن درب چرمی نو . جدید اینه که بتونی درب چوبی قدیمی خود را به یک درب چرمی با روکش چرم  درجه یک با کمترین هزینه، تبدیل کنید.